نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال
سرخط خبرها

فاجعه در انتظار فوتبال خوزستان| سهمیه‌های لیگ برتری درحال کاهش

  • کد خبر: ۱۵۵۳۹۶
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
فاجعه در انتظار فوتبال خوزستان| سهمیه‌های لیگ برتری درحال کاهش
طی سالیان طولانی فوتبال خوزستان نماینده‌های متعددی در لیگ برتر داشت، اما با نزدیک شدن صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان به موقعیت سقوط، به احتمال فراوان خوزستان فقط یک تیم لیگ برتری برای فصل بعد دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فوتبال خوزستان سالیان متمادی است که با نماینده‌های خود در لیگ برتر جذابیت را در فوتبال ایران افزایش داده و رقابت جذابی با نماینده‌های دیگر استان‌ها رقم زده است.

درفصل جاری فولاد خوزستان فراز و نشیب‌های بسیاری داشته، اما وضعیت این تیم به گونه‌ای نیست که از لیگ برتر به دسته پایین‌تر سقوط کند. گرچه فولاد یک سال به لیگ یک سقوط کرد، اما در حال حاضر خطری این باشگاه ریشه دار خوزستانی را تهدید نخواهد کرد.

با این حال، اما وضعیت تیم‌های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان به عنوان دو نماینده دیگر فوتبال خوزستان به گونه‌ای است که تداوم حضورشان در لیگ برتر فصل آینده بسیار اندک است و از همین حالا باید این دو تیم را سقوط کرده دانست.

با سقوط این دو تیم به لیگ آزادگان تعداد تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر به یک تیم تنزل خواهد یافت که این ضعیف‌ترین نتیجه فوتبال خوزستان در ادوار لیگ برتر محسوب می‌شود.

خوزستان حتی در برهه‌های گوناگون غالبا با سه نماینده در سطح یک فوتبال ایران خودنمایی می‌کرد. فولاد، استقلال اهواز، استقلال خوزستان، صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان نماینده‌های فوتبال این استان در همه لیگ برتر به شمار می‌روند که با سقوط صنعت و نفت مسجد سلیمان درانتهای فصل جاری، این تعداد به عدد یک خواهد رسید.

البته وضعیت استقلال خوزستان درجدول رده بندی لیگ یک به شکلی است که شانس مطلوبی پیش روی این باشگاه قرار دارد تا دوباره لیگ برتری شود، اما رقابت دراین سطح فشرده است و صعود به لیگ برتر دشوار خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->